sprucket hjärta.

Hejhej
Idag slutade vi 15.15, en ganska chill dag idag då, bara caffe sugen hela dagen x)... Växlade pengar idag från Lira till svenska pengar. Så nu är jag 80 kr rikare :D fast jag gav ju bort typ allt till Emma för hon skulle ju fixa lite saker till mig ;)... jag är så jävla ledsen!! Jag kommer inte kunna följa med Johanna till Turkiet nästa år typ.. :'/, pengarna räcker inte. Men jag ska fan dit nästa höst! Jag måste det!!!! Men jag får väl åka till Gothia i sommar istället så jag slipper tänka på hur underbart Lolli har det borta i Turkiet, men jag kommer säkert få det kul på Gothia cup också om jag åker. Jag måste ju göra något kul mendan hon är borta så jag slipper tänka på det. Mitt liv är faaan förstört!!!!! :'(

puss...

/c♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0