sicksick

Hejhej!
Kulturnatten var inge vidare, var inte så mycket röj som jag trodde det skulle bli. Plus att spriten vi hade blev tagen av polisen :((, stackars Lolli.. Men helgen var bra ändå!men min födelsedag hemma var typ sämsta födelsedagen ever , fyfan asså. Men det var kul i alla fall på kulturnatten när alla sjöng för mig :D Ikväll kommer farmor och farfar och firar mig också hoppas jag får nått kul :D funderar också på att inte gå till skolan imorgon , jag har blivit sjuk igen!! jag var frisk i fredags och i lördags och nu är jag sjuk igen... bläääää. Just nu sitter jag på lektion, kanske borde ägna mig åt det nu, hare bäst.

pusspuss


/c ♥


Kommentarer
Postat av: linda

design tilldelas ta kontakt med mig om du vill ha en renovering på din blogg :)

2009-09-14 @ 15:28:15
URL: http://lindissw.blogg.se/
Postat av: Anonym

fina :)

2009-09-18 @ 10:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0