Home, sweet home

Hejhej, min helg har varit ganska såsig om jag får säga det själv, har varit med Elin i lördags och sov med henne till Söndagen. Vi gjorde inte så mycket med vi skrattade och hade kul som vanligt :).. Idag hade var det visning på mitt hus ... pappa ska ringa till en mäklare i morgon och köpa en lägenhet på portalgatan.. det känns lite konstigt, att jag aldrig kommer bo här igen. Där jag bott hela mitt liv. Fy fan, fast det kommer ändå bli rätt nice, fast jag måste fan dela rum med min lille syrra! INTE NICE... men lägenheten är fett fräsch faktiskt, hoppas vi får den ändå, för det finns typ inga 5:or som är till salu, så vi får köpa en 4:a. + att vi kan inte ta med våra 3 katter till stan heller, dem som bott på landet hela deras liv.. de måste vi typ ge bort eller avliva, och det känns också fett surt eftersom jag har vuxit upp med dem och jag älskar dem........... åååååhhh. Men men, imorgon är det skolan igen, känner mig taggad faktsitk :D
Ha det bra nu ska jag kolla på en film på 4:an ;)

gå in på länken så får ni se mitt hus.

http://www.svenskfast.se/Pages/ObjectViewPictures.aspx?objectid=3M92H3LKJTOFPH1Q

pusspuss

/c ♥


Kommentarer
Postat av: frida

utflyttninsfestä?=<3333333333

2009-09-20 @ 21:55:20
Postat av: Anonym

hahahaa aah kanske , fast inte hemma hos mig då hahah x)<33333333333

2009-09-21 @ 10:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0