Fredag fredag fredag...

Idag kan jag säga att jag och Johanna verkligen inte gjort ett piss under hela dagen .. lite små drygt faktsikt, men ändå skönt. Åå ikväll har jag inte heller någon aning om vad som kommer hända .. hoppas jag hittar på något kul imorgon kväll iallafall annars klarar jag mig inte, måste göra nått kul! Sen så måste jag gå på sista matchen för säsongen verkligen. Jag och mitt lag ♥.. fast jag börjar ju få ont i halsen igen! Tredje gången på rad nu, jag kanske borde aoperera bort halsmandlarna eller nått? För ofta man kan få ont tre ggr i rad jätte snabbt efter varandra. Konstigt, men alla visste ju redan det att jag är lite konstig ;) Nu ska ja hjälpa mor min med maten, hare bäst

pusspuss

/c ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0