Dyrt att vara alkis

Tjaatjaa♥
Nu ska jag berätta vad som hände mig, jag hade vart på stan med Fridisen och var lika glad som vanligt och tittade lite i affärer, jag köpte nya snygga örhängen från Gina Tricot också. Sen åkte jag bussen hem, höll på att somna för jag var så trött. Då ville jag bara hem och lägga mig på soffan och titta på tv och sova, men när jag kommer hem så märker jag att nyckeln inte ligger ute där vi brukar gömma den. Så jag hade blivit utelåst! Jag var skit förbannad. Jag kunnde inte ringa mamma heller eftersom min mobil vad död, så jag gick över till grannen och lånade telefonen och pratade med mamma. Hon skulle inte komma hem fören jätte länge, så jag visste inte vad jag skulle göra... Elin var ju inte hemma heller. Så jag gick ut på trassen och försökte sova på en soffa vi har där för att tiden skulle gå fortare, så somnar jag... och så ligger jag där och bara väntar på att hon ska komma hem , men hon kom aldrig + att jag var skiiiit pissnödig, så jag höll på att döööö! Jag vaknade upp med ett ryck efter några timmar och gick och kikade in genom fönstret, men då sitter hon där och dricker kaffe i köket! Jag sprang in och frågade varför hon inte väckt mig då säger hon : "jag såg inte att du låg där ute". Då hade jag legat där i flera timmar och väntat på att hon skulle komma hem och var skit pissnödig! Fy fan för henne. Nu har jag inte några pengar kvar heller, allt är slut för den här månaden .. har köpt upp varje litet öre, buhuhuh. Längtar alla fall tills ikväll med flickesen, först kommer vi åka hem till Lolli och föfesta lite sen drar vi antagligen på fest. Ha det bäst!
 

pusspuss! 

/c ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAH du är för skön, tack för bästakvällisshh<33

2009-09-05 @ 09:50:26
Postat av: Anonym

hahahah xD<3

2009-09-05 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0