Baksmällan

Hejhej :)
Lolli har precis gått hem och jag pratar med Emma i telefonen. Kvällen igår var fan schööön !! :D. Det var fett vildt och väldigt slaffsigt x). Kommer bli pinsamt att komma tillbaka till skolan nu jue :o.. igår kväll kan jag också säga att det var det läskigaste jag gjort i hela mitt liv! Jag och Lolli fick skjus hem av två främlingar som körde in oss i en skog! De sa att de skulle lämna en "sak" som de hade i bilden i en lada. Jag och Lolli var skiiit rädda , vi trodde vi skulle dö! Så ser vi att de tar ut en svart sopsäck ur bakluckan ur bilen, medan vi väntade i bilen. Det var så jävla läskigt, jag var helt beredd på att springa ut ur bilen och in i skogen, jag hade 112 slaget på mobilen hela tiden. Jag har nog aldrig varit så rädd. Men sen så var de inte så konstiga som vi trott, de var bara snälla och skjusade oss hela vägen hem. Men vill alla fall säga tack till er alla som gjorde kvällen till något skit kul :) Snart ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag träffa Ebbisen och ha mys :)


Ni får bilder sen ;D

/c

Kommentarer
Postat av: johanna

de värsta jag vart med om .....

2009-09-05 @ 13:46:38
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag oxå !!! :O

2009-09-05 @ 13:50:10
Postat av: frida

tack för kvällen älskling<333

2009-09-05 @ 15:35:25
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack detsamma <333

2009-09-05 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0