Slita sönder skon

Hejhej! Har precis käkat och hjälp Albin med läxan, själv så har man ju prov imorgon, men tror nog det kommer gå bra, kan ju liksom typ allt ;). Idag efter skolan så gick jag och åt lunch med tjejerna på cupidio, jätte god, typ fortfarande mätt x).. sen så gick vi lite på stan och tittade, Lolli köpte leggings jeans från veromoda 399:-, jätte fina, de såg verkligen ut som riktiga jeans. Frida köpte också leggings jeans från veromoda 299 :-m var också super fina! Sprekligt gråa med nitar på sidan, jätte fint! Själv köpte jag vita converse men jag ska nog lämna tillbaka dom för jag kan ju aldrig bestämma mig! Men jag ska nog köpa klackskor ändå, såg ett par jätte fina skor idag från dinsko, jätte jätte fina, helt jävla käääär. Men när jag skulle prova dom så såg jag inte att dragkedjan var sönder så jag fick inte av mig skon sen :o så jag fick slita av mig skon så den gick sönder xD men som tur var såg ingen mig ;).. nej nu ska jag och Lolli ta en promenad, ha de bra. Lägger upp bilder sen på skorna ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

trevligt trevligt! Kör på kalckskorna :)

2009-10-06 @ 20:22:10
Postat av: frida

skämmig bruden;)

2009-10-06 @ 20:51:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0