Så framhävande

Hejhej nu ska jag ta och berätta om igår... Det började med att jag vaknade upp oss bästa Frida. Vi chillade ett tag sen så åkte jag hem medan hon var på match, sen kom självaste sockerpullan hit. Jag hade ju som sagt köpt hårfärg ;) och det var inte vilken hårfärg som helst ;) utan blond x) hahaha. Så vi satte igång att färga håret. Ja man kan ju säga att det var gaaanska svårt att färga från brunt hår till blond hår. Ja det blev lite mer åt det oranga hållet, fett jävla fullt blev det ! xD .. så mitt namn är nu Carolina Moroten Johansson, eller Carolina Missfärgad Johansson. Vilket är bäst, nå får välja ? ;) Men jag har ju som tur var färgat tillbaka till mitt bruna hår igen, det var de första jag gjorde när jag klev upp i morse ;) så ni slipper se mig som en morot.

Sen mot  kvällen drog vi in till stan och skulle träffa lite folk. Det blev som sagt en riktigt framhävande kväll som Frida alltid brukar säga x).. Orkar inte skriva allt i detalj eftersom det var så mycket som hände på en och samma gång xD... Vi träffade ett par as sköna killar inne på donken, fett nersupna. Men det roligaste var i alla fall, daska hamburegare , HAHAHA jag dör varje gång. Blev ju typ värsta matkriget inne på donen oxå, hahaha, så personalen fick gå och torka och städa upp efter. Vi missade ju första bussen hem som gick för vi trodde att man ställde om till vintertid så vi hade lite fel där ;) Så vi fick vänta till 02.20 bussen, hahaha. "Har jag socker i ögat eller är det du som är så söt?"... Frida? ;)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som kommer hända, de e ju söndag, men höstlov ;) Hare bra puss!

Kommentarer
Postat av: frida

BÄSTA KVÄLLEN PÅ FUCKING LÄNGE .... hahahhaha åhh sakna frej min lilla grej ;) undra hur många tusen vi träffade helt seriöst;)?

jag älskar dig<333333333

2009-10-25 @ 15:03:26
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: MESTELSA

hejhej!

vad har du för planer idag?



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

2009-10-25 @ 15:09:19
URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0