min helg

nu ska jag berätta om min helg kortfattat

lördags: följde med Lolli till jobbet på coopforum ;) satt där nämligen i fyra timmar och gjorde inte ett piss ;o .. men jag väntade ju på att hon skulle sluta så att vi skulle dra till stockholm sen efter jobbet. Så jag väntade och väntade i flera jävla timmar, tillslut slutade hon och så berättar hon att kompisarna i stockholm vi skulle träffa behövde ställa in det. Så då hade jag suttit där i fyra timmar och bara glott i onädan! Så jag var fett hyper eftersom jag bara hade suttit still men Lolli var fett deppri. Men kvällen blev ganska rolig sen när vi träffade Liban och hans kompisar :) Men vi drog efter ett tag eftersom vi var feting slut.

söndags: vaknade upp hos Lolli efter en sen kväll, gjorde mig i ordning sanbbt för att jag skulle till Storvreta och träffa Fridababy. Vi skulle kolla på a-lags match. Men det gick inte så bra för storvreta... sen åkte jag hem till mamma och väntade på att pappa skulle hämta mig. Så jag satt där i ett 15 gradit hus i typ två timmar, för att mamma hade inte varit hemma på hela veckan så hon hade dragit ner värmen. KUL!

nu fick ni ett litet smakprov på min helg, inget speciellt menmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0