It's time to shine

Kan fan inte fatta att det är första oktober idag :o , det betyder typ att det nästan är vinter. Ska fan ha vinterjackan imorgon, för det är skiiiiit kallt på morgonen verkligen.. jag sov hos Fridababy inatt, var vekligen skit trött imorse men när man är med Frida blir man pigg :D .. Snart är det helg hoppas jag hittar på något riktigt kul! Men kanske kommer gå på fest och om inte det blir så sova med några killar med Frida ;)... men hoppas verkligen mer på festen. Jag och Lolli köpte igår nya armband av läder som vi har runt handleden just nu, ska aldrig ta oss det. Fett najsiga. haha ;D Btw igår var jag med Frida och Rebecca, då hittade vi verkligen världens snygging på idol, är fan kär! Xp.. haha sen gjorde vi lite andra roliga saker xD..haha men det ska vi inte ta upp. Idag ska jag hem och plugga, har ju som sagt vård och omsorg prov imorgon .. men det kommer nog gå bra. jaja, nu måste jag koncentrera mig på lektionen, ha de bra

pusspuss

/c ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0