IceIce

Hejhej! Nu kan man snacka om en ansträngade kväll! Har precis kommit in från det iskalla vädret, verkligen svin kallt! Denna kväll spenderades med Elin, första gången jag träffar henne efter hon kommit hem från Turkiet, såklart var hon jätte brun! Och jag fick två presenter utav henne, en vit tröja och massa choklad, men tydligen så ska hon ge mig en present till som jag kommer få senare :o.. Jag följde med henne till stallet och tittade när hon red, fattar verkligen ingenting om hästar :o... sen efter stallet så hade mina tår förfrysit och jag försökte värma dom i bilen påvägen hem. När vi kom hem så delade vi ut reklam, jag skulle ju sluta på jobbet i söndags med det tar tydligen 10 dagar innan man helt får sluta så dom tvingade mig att dela ut idag! Men jag slarvade x) hahaha, så ut i vädret igen och frysa häcken och tårna av mig! Verkligen jobbigt, nej nu ska jag gå och lägga mig, ha det bra ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0