hunden är extrem

Katten är extrem

Hejhej. Hur mår ni ? Själv mår jag som jag alltid gör, alltså prima perfekt. Jag får ju ALLTID som jag vill ;) Just nu sitter jag och Frida här framför datan ovanligt ^^. Snart så ska vi åka till staden och handla lite maskerad kläder ;) vi avslöjar inte vad vi ska vara , det får ni se sen era slängkukar ;)
LÄNGTAR SOM EN PADDA, som inte fått mat på två timmar! De ni slängkukar ;)...

Gårdagen var jätte funny ;)Jag kom hem till Fridababy och vi tog oss en jävligt lång promenad och pratade om livets mening. Brännde många feta kalorier den promenade, nu känner jag att beachen 2010 är riktigt nära ;) Sen så träffade vi Jenny och Johanna ett tag, sen så blev det handra muffins. Sen lite röjj och sådär va ;) Nej nu ska jag ta mig en underbar dusch kanske ett bad, med Frida och ha det mys , som bara vi två kan. Ha det bra ;)

tonight's gonna be a good night.... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0