Förberedda ;)

Hejhej, har nu kommit hem från stan med Frida. Vi köpte oss som sagt våra ur toppnotch kläder som vi ska ha på maskeradfesten på fredag, fett coola ;) Vi kommer typ äga alla ;oo. Men som sagt gullungar vi tänker inte avslöja vad vi ska vara, i så fall fråga sneeellt ;). Just nu sitter jag med kläderna på mig här framför datan helt själv, känns lite små töntigt men jag skulle bara testa dom, fett fint :) Nej nu ska jag dra, ni får ha det så bra pössgurkor, hejdå ♥

vi är så vackra, håller ni inte med ?

ps! vi ska inte klä ut som såhär på fredag ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

var e maskeraden på fredag ;)?

2009-10-29 @ 19:17:03
Postat av: carolina

svar : om du inte är anonym kanske jag avslöjar ;)

2009-10-30 @ 12:15:18
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0