chilldag

Hejhej! Har absolut ingenting att göra just nu, jo jag måste bestämma kläder tills i morgon då, sen så är inget mer planerat! Längtar tills på onsadag då har vi sovmorgon, jippie! ;D.. Längtar i alla fall, fast det bara handlar om en liten sovmorgon. Idag i skolan hände absolut inget speciellt, jo jag var mycket mer angagerad idag än vad jag brukar vara, jag och Frida var ju värsta pluggisarna (y). Vi har prov i matte nästa vecka och i medicinskgrundkurs, så hoppas på att det kommer gå bra, måste ju börja plugga i god tid för jag skjuter alltid alltid alltid upp pluggandet. Men borde ändra lite på det. Nej, imorgon kanske jag ska dra och sola med fridababy! Behöver ju lite bränna såhär på hösten, ska nog färga hennes hår blondare under veckan oxå, det kommer bli feting nice, det vet jag ;) .. Som sagt så hoppas jag att Fridas lillebror och min lillesyster blir tillsammas! Fett gulliga!! Ja som sagt dom kanske ska gå på grand tsm, wow ;) hahha. Jaja, nu ska jag dra, ha det bra :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0