VECKANS HISS OCH DISS ;)



1. Jag dissar myggor på vintern. Det är fan det värsta som finns. Har fullt med myggor i mitt hus, vet inte vart dom kommer ifrån heller. Kan dom inte bara hålla sig till sommaren? Då är det okej i alla fall för på sommaren ska det finnas mygg, men inte på vintern! Fett drygt om dom följer med än enda till vintern, så jag har fullt med myggbett just nu. Fett tragist.

2. Dissar också orkade tjejer som inte rakar sig på benen, under armarna och intima delen. Fett jävla äckligt! ta bort allt onödigt kroppsshår, man mår ju bara illa annars... även på vintern tycker jag man ska raka även fast det inte är någon som ser. Men jag tycker bara det är äckligt, så ta bort de tack.

3. Dissar hårt det ruttna vädret.. man blir fett deppri av regnet + att det är fett jävla kallt.. usch.

4. Sista dissen blir till mobiltelefoner.. asso det är ju både bra och dåligt, men jag har börjat tyckt att det är fett dåligt. Man blir ju BEROENDE av den och kan verkligen inte låta den vara. Sover med den i min hand hela tiden och kollar minst på den varje minut. Inte bra. 





1. Första hissen går såklart till vintersex, då håller man sig varm i kylan.

2. Hissar snygga killmagar, joggande killar till het musik ;) hahahaha. det hissar jag verkligen! Riktigt upphetsade. Ett av Fridas förslag ;)

3. Hissar såklart www.fittkarmp.se, roligaste sidan ever. Fråga mig inte hur jag hittade den (aa).. nej nu ska jag sluta vara omogen, men den är fett scchhöön I promes ;)

4. Jag hissar även att jag äntligen har fixat gymkort och har börjat gymma, ska dit idag. Önska mig lycka till fan ;) 

Kommentarer
Postat av: frida

de är så bra gummmann :)<33333333333333333333333333333333333333333333

2009-11-12 @ 11:09:12
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: Natalia

Sv: Okej ;D

ja min dag har varit toppen men fitt tandläkaren förstörde min mun :/

2009-11-12 @ 21:35:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Natalia

Haha okej ;P Hatar tandläkare!

Har du en bra lördag då? :)

2009-11-14 @ 18:00:04
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0