underbart

Gjorde seriöst inte så ont som jag trott ;o alla fall inte när han stack igenom nålen men när han tröck i staven gjorde det ganska ont.  När jag skulle dra ut tungan efter åt så darrade hela tungan, haha x).. klämde typ sönder Emmas hand. Har ju allt på film så ni lär ju titta sen när den kommer ut på youtube ;).. Vi gick ju på stan först, då klämde jag i mig två cheeseburgare och en munk haha, bara för att jag inte skulle kunna äta efter. Jag hade ett jävla probelm med att äta frukos imorse. Jag var ju feting hungrig så jag tänkte försöka äta en macka. Fast det gick inte alls så bra.. x).. Jag fick bryta av bit för bit och mosa den och trycka in mackan skit långt i munnen och svälja det med varm choklad, hahah vilket offer jag är x'D.. Plus att jag läspar som fan. Men hoppas det läker snart, eller ja det tar ju typ 2-3 veckor, så inget strul eller oralsex. haha, inge alkohol eller rökning. Jaja ! ;). Hejdå mina sockerfittor♥

Kommentarer
Postat av: Jimmy

please suck my dick,wooh,

you is very hot.

2009-11-27 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0