♥paaartyye

Hejhej !! ;D
Nu är jag glad igen gott folk, kan säga att det var en sketa kul kväll igår ;) Började med fotbollsavsluting med tjejerna, det var skit kul! Har inte skrattat så mycket på länge, säger bara det tjejer att det måste vi göra om snart! Men jag sög verkligen på lasergame, haha! Fast ägde på att äta kinamat ;) Ska ju snart äta kinamat igen med klassen på måndag, då får ni se på åka av sockerpullor. Sen efter den underbara kvällen med tjejerna så tog jag bussen hem till Lolli, glömde till och med att jag skulle hoppa av för jag skrattade så mycket med Becca och Sara xD.. Men jag hann i alla fall ;) när jag kom hem till Lolli, var tjejerna redan lite smått onycktra, hade förkrökat som faeen medan jag var borta.. men sen kom i alla fall våran skjus så vi drog vi till Skyttorp, där var allt funny funny, dasade som jag vet inte vad, men fett varmt och svettigt var det i alla fall x).. hihi, även fast det inte var spårat så kom juh såklart aina och stoppade allting, blir så jävla förbannad. Så vi fick dra hem efter ett tag, men hann alla fall vara där några timmar, men det var i alla fall feting kul :'D...




Idag så vaknade jag upp med Fridababy, hon var väl fortfarande lite smått snurrig i skallen efter gårdagen, men jag var ju alla fall duktig och var nykterist :) Frida drog vid tolv för hon skulle ha match, jag drog in till stan och gymmade med Lolli , sen "fikade", tjooockishhhar ;).. Nu tror jag att jag ska dra in till stan igen och gå på bio, 2012, den verkar fett bra :) Nej nu ska jag dra sockerärtor, hej då

Carolina the one and only ;)



Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: ok :) Jobbat

2009-11-21 @ 18:31:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: frida

GILLA GILLAGILLLAA :)<333333

2009-11-21 @ 18:49:34
URL: http://fridawistrom.blogg.setrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0