Ny dag nya tag..

Har insett att jag förtjänar någon mycket bättre, eller hur ? Jag är faktiskt världens bästa tjej som alltid är glad! Så en person ska inte få mig att falla ner, jo för jag är egentligen bara bäst.. eller hur ? Haha nej, men jag ska verkligen försöka att inte deppa ihop för ni förtjänar inte mig då.



Idag så har jag varit på gymmet med bästa Lolli.. var faktsikt jobbigare än vanligt idag, vet inte varför. Men de var det ;) .. Sen så åkte jag hem till Elin åå åt lite mat där och vi planerade våran jorden runt resa hihi ;).. Just nu sitter jag här framför datan med bästaste systern min. Snart ska jag börja plugga lite också, fett med dryyyygt.. Sen ska jag kolla på haertbreakhotel :D hihi, ha det så bra för det kommer inte jag ha puss!



En vacker dag kanske du kommer till mig, säger att du har ångrat dig.
Jag ska stå på samma plats och vänta föralltid för jag tror du och jag vi har en framtid...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0