Ligger här åå tittar på porri och badar i mitt bubbelbadkar ♥

Hejhej, är med käraste bästaste Lolli gumman.. hon är tappat bort en ring som och köpte i Turkiet, faan ;( till och med jag blir ledsen, fett mycket minnen med den jue .. känns lite bättre idag :) Alla är ju så underbara och snälla så man kan ju inte vara ledsen.. Jag och Lolli har inte gjort så mycket, tittat på film och dragit ett tea-party, you know ;) Tittar just på hennes enorma vattenmeloner, helt underbara ska jag bara säga. Här i mitt bubbelbadkar.  OHJA om det är porrit Underbart. Jadu.. Nu ser jag hennes finger glida neråt innan för trosorna och passera neråt.. Nejdå, nu ska jag dra innan det blir för mycket porri för jag och Lolli ska nämligen leka en lek som har med en loppa att göra , hej då ;]♥
detaljerna får ni inte veta.. PUSS PÅ MUTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0