Längtar tills imorgon!!

Hejhej! Idag har jag varit på stan med älskade Frida , och gissa vad vi gjorde då? Jo jag bestämmde tid för hål i tungan på Darkwell ;) Så imrn klockan 4 smäller det! Då jävlar har jag en stav igenom tungan, då har jag inte bara hål i fittan utan också i tungan :o , det kommer bli sååå jävla snyggt ;) fast är lite spänd på hur ont det kommer göra ! hihi.. men ni får önska mig lycka till ;) Inatt ska jag sova hos bebis Frida och hon ska såklart följa med imrn när jag tar hålet också, Frida, Lolli och Emma ska nog också med ;).. men fett kul det kommer bli! Hare bra mina gullipulliungar♥


Kommentarer
Postat av: wilma

jag vill också följa med ;(<33

2009-11-24 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0