jag vill bara dödödööööööööööööööööööööööööööö

hejhej alla mina glada läsare, nu ska ni få höra på en inte lika glad tjej. Min pappa är nämligen störd i huvudet, han har skaffat ny familj och skit, så mig dissar han fullkomligt nu och umgås bara med sin nya fitt hor tjej och hennes barn, blir så jävla arrrrrg.... så han har ju blivit pappa till sina två nya små ängla barn. Fattar inte att han kan dissa mig, Albin och Wilma så hårt. Ni skulle bara sätt mig och Wilma idag, vi blev bara lämnade kvar i huset och han drog till sin tjej fast det var våran vecka hemma hos honom, sån jävla kuk assååååwwwww. Så vi drog till mamma, vilken underbar lördags kväll! INTE! hej dåååååååååå ♥

Kommentarer
Postat av: wilma

cp han är ;(<3

2009-11-28 @ 22:40:00
Postat av: Angelica

Omg! stackars dii, aso säg till han vad du tycker...



han kanske ändrar siig



låt han läsa bloggen, eller gör så att han råkar läsa den utan att du säger det ex. du säger att han ska komma sen så är din blogg uppe, och du är inte där i rummet, sen ser han texten då kommer han ändra sig (hoppas jag)



Kraam, sov gott

2009-11-28 @ 23:13:58
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

Usch då de låter inge vidare, hoppas de löser sig

2009-11-28 @ 23:18:00
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Angelica

haha,varsågod :)

2009-11-29 @ 11:32:24
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0