HISSA OCH DISSA ;)



1. Jag dissar att skolan har börjat igen! Orkar verkligen inte, vill ha en lång fortsättning på höstlovet, så man kan festa och ha kul. Så in med fler lov fan :)

2.
Jag dissar killar som är svårflörtade och så vet man inte vad dom vill. Hatar när killar är otydlig med vad dom vill + att dom gör det bara svårare för dem själva också. Dissar alltså killar som inte vågar bli kära och ha en relation.

3.
Dissar LUNDELLSKASKOLANS skolmat, den suger fan. Samma mat varje vecka. Hela tiden typ kyckling med ris, köttbiffar och inget mer. Köttbiffar och potatis varje dag fan. Det dissar jag grymt.

4. Dissar personer som ljuger. Det blir bara dåligt i längden om man blir fett ledsen när man får reda på det. Så bort med lögnhalsar.


1. Hissar leopardmönstrad kläder och assecoarer, så jävla fint. Passar både i skolan och till fest ;)

2.
Hissar att snart kommer julen fan. Älskar tiden innan jul, så himla mysig :) Längtar verkligen tills att börja julhandla och mysa innan julen.

3. Hissar färglinser, ska köpa. + att det är fett bra ju, så nu kan alla få vilken ögonfärg dom vill ;) Fett bra.

4. Hissar fredagsmys med tjejerna ♥


Kommentarer
Postat av: frida

så jävla rätt bruden, så rätt(Y)<33333333333

2009-11-04 @ 10:53:01
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: carolina

svar: haha jag vet ;)<333

2009-11-04 @ 10:54:09
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0