fuck love.

Just nu känner mig riktigt deppri. Har faktiskt gjort det några dagar nu... först kändes allt så jävla bra och det bara pirrade i magen så fort jag tänkte på dig... men vad fan är det här egentligen ?.. Ååh, känner mig så jävla deppig. Vill egentligen inte känna såhär för jag är inte precis den personen som går omkring och är deppig. Jag är alltid glad, men inte just nu.. Säger bara förlåt till alla som har fått lidit med mig under dom här dagarna, ni kanske har trott att jag varit sur på er eller nått men det har jag verkligen inte. Det beror på något helt annat. Förstår inte att EN enda person kan göra så mycket, göra så man blir så jävla ledsen..

Nej, nu ska ni inte få höra på mina emo tankar. Ska berätta ist om att vi hade ingen lektion idag :D så jag och fejc drog till Fyrisskolan och tittade lite och träffade lite roligt folk. Kan verkligen inte hålla mig ifrån mobilen, ska lägga undan den någonstans så du slipper lida av mina sms. Ha det bra gott folk ♥




C
arolina



Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: TACK! :)

Hoppas du mår bättre snart! Är också inne i en sån här skitperiod..är skit deppig. :( Jo min dag har varit bra faktiskt :)

KRAM!

2009-11-09 @ 20:12:39
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0