Everyone gose crazzzy

hejhej, sitter nu här i skolan igen då. Känner mig så feting trött och har fett och i armarna och låren, trånigsvääärk. Fett ont, glömde stretsha (staving)  igår efter gymmet ;o.. idag så ska jag nog inte göra något speciellt, måste plugga lite på provet tills på fredag.. sen inget mer. Jo städa mitt rum ofc ! ;) Fridababy sov ju hemma hos mig, blir ju ganska stökigt när hon är hos mig, hih ;).. Fett kuuuul inatt xD Frida pratade i sömen:
"jag fattar inte att jag kan vara så jävla kåt fortfarande" HAHAHAHAAHAHA!!! X'D..
Jag låg och pratade i telefonen och så vaknar hon snabbt och säger: sluta prata med den där kukslägan nu. Sen somnar hon om, fett sköön, hahaha xD. Snacka om att jag blev snopen, haha, fett skön människa fan ;).. Nej, nu ska jag dra och massera låren hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Natalia

sv: Okej =) Också Uppsala.

Haft en bra dag?

2009-11-11 @ 21:36:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0