Allt och ingenting

Har precis kommit hem till Frida, vi ska nämligen ha lite kalas och plugga fittmatte ;).. Det jag verkligen äger på! Men det visste ju alla redan eftersom jag är bäst på allt ;).. När jag kom in till Fridas rum bara daskar hon ner data skärmen och tittar på mig snopet och hon vägrar säga vad hon höll på med, vilken liten slapptaska :o.. Hon tittade säkert på porr...  Nej nu kommer hon här med två koppar te i handen, kan bara säga att hon verkligen är en liten tös. Nej jag vill bara bort här i från och ta mig en liten tripp till Maldiverna ;).. men hur ska man har råd med det som en sån liten sminkedukke jag är ? Nej jag måste seriöst börja jobba, undra om man får bra betalt som hora? Ja jag tror det, får väl ta den karriären.. det enda som duger för mig. Nej mina kära läsare jag driver bara.. man kan ju inte vara en sockerpulla med hål i tungan och vara hora, det funkar bara inte.. nej det gör det inte. Idag var jag och Frida in på vår älsklings shopp , LUSTGÅRDEN ;) Hon skulle nämligen kolla på en framhävande playboy bikini som kommer ta fram hennes former på c kupan eller kanske större :o vilken jävlaaaa Pemela Andersson säger jag bara! Jag skulle titta på lite kondomer , måste ju ladda upp för helgen.. vill ju inte gå på p-piller då går man ju upp i vikt ;/.. nej nej.. nu får jag ta och skärpa mig, kan ju inte beteé mig som en kukslägga. Blir nästan lite ledsen i ögat. Idag träffade nämligen Frida en skiiiiiiiiiiiiiiiit sööööööt kille, jag dog för dom små liven, flera gånger om. IGEN IGEN OO IGEN!.. Nu vill jag höra vad alla ska göra imorgon ? Jag ska vakna upp vid ett stor späckat frukostbord full med fräcka varor som Frida köpte idag på Konsum ;) Man måste ju äta mycket så man håller sig mätt när man tar hålet annars kan man svimma och grejer. På bussen hem idag så hittade jag en 50-lapp så vi tog den och unnade oss med lite Maraboo choklad. Den där nya sorten som kommit, det var ju minsann något alldelës extra som om den hade fallit ner från himlens västra sida en sommardag i juni. Ni bör smaka den, den smakade kuk. Vill också bara medge att Frida Wiström är bäst i test i hela världen (näst efter mig).. Nej nu börjar jag se att detta var ett rejält inlägg så då ska jag passa på att skirva lite till. Jag känner bara hur fingrarna flödar genom tangentbordets ena hjärtklaff. Frida springer runt och hoppar nu och säger att hon är hulken, jag håller tyvärr inte med om det för det är bönan som är hulken.. Vad ska alla göra i helgen då mina små sockerpinglor? Själv ska det kanske komma ett gäng grabbar som Frida har känt länge och hälsa på och sova över, några riktiga kalaspuffar. Någon som har förslag på ställingar? Jag har 96, passar i alla lägen, både fjortisar, emos, punkare och ja till och med mamma. Nej nu får det va nog på detta viset, nu ska jag gå och kolla på porri och bobbla i mitt bobbelbadkaaar. ♥


Kommentarer
Postat av: frida

hahahah helt rätt gummmmaannn<3333333333333333

2009-11-24 @ 21:47:47
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0