Don't worry be happy ♥

Hejhej.. idag försov jag och Lolli oss riktigt länge, haha .. så vi gick inte till skolan idag för vi hade ändå bara två lektioner. Fett skönt att sova i alla fall ;).. har så jävla ont i låren och rumpan säger jag bara, riktig jävla träningsvärk från gymmet. Så det gick ganska segt idag för mig när jag skulle gymma ;o. Ska nog sova här inatt i think ;) Vi ska bubbla lite bubbelbadkar och sånt you know. Vi drack fan glögg idag och åt pepperkakor så jävla got, värsta julkänslan ;o. haha längtar så mycket så ni kan inte ana ;)).. hihih. Men imorgon kommer jag till skolan kan ni ge er fan på, då kommer tjejerna från daa sluumm ;*.. Nej nu har vattnet fyllts upp i bubbelbadkaret så jag ska dra och porra mig lite, hejdå ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0