Brutalt

Hejhej, nu kommer åter igen ett brutalt inlägg från mitt hjärta. Sitter just nu här i min egna lilla mysdress med Frida om halsen. Vi har alldesles nyss tittat på porrfilm och käkat glass, helt seriöst faktsikt. Det trodde ni inte om oss va? Nej, precis. Ville bara säga att jag mår toppen idag! Fast läspar som om det vore gratis :( hur mår ni själva alla läsare?. Väntar nu bara på att middagen ska bli avklarad sen blir det hem till goda stora Storvreta som gäller. Måste bara berätta! Gissa vem jag strulade med här om dagen? Jo, självaste Darin. Han var ju på stan i Forum Gallerian, där såg jag honom. Han bad mig att ge honom en kyss, sen så bara började vi strula. Helt brutalt. Tro vad ni vill men det är sant. Han och jag kanske ska träffas nästa helg nämligen ;).. Fast då kommer det ju inte gå så bra med att kyssas eftersom jag måste vänta med det på grund av peircingen. Men jaja. Nej nu får ha det så bra sockersussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0