2 stjärnor, lolli & mee

Hejhejsan ;)
Gårdagen var riktigt spårad , hahaha. Började med bio då , 2012, den filmen var så jävla bra! Typ en utav dom bästa filmerna jag sätt, den rekomenderar jag hårt! Sen samma kväll så får jag reda på att jag och Lolli skulle dra på fest, så vi drog på det. Hade typ inte fixat mig eller någonting, fast det spelade inte så stor roll för alla var redan så jävla packade när vi kom. Kan säga själv att jag minns inte mycket av vad som hände under kvällen, typ ingenting x) Bara att jag och Lolli låg i det blöta gräset och tittade på stjärnorna, vi skulle nämligen räkna dom ;).. Men vi slaggade alla fall över där, sen så drog vi hem vid tolv tiden nästa dag. Jag och Lolli var ju som sagt lite baksmälliga så vi har bara chillat exakt hela dagen, har sovit i flera timmar också så jag kommer nog förmodligen få fett svårt att sova ikväll. Nu så ska jag nog bara titta på film och fortsätta chilla med livet, hejdå sweeties ♥
 
ps! har bestämt vart jag ska pierca mig nu ;) tungaan !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0