underbart, eller

Nu har jag percis städat klart i Lollis hus efter haha festen igår då x).. fett nice. Underbar kväll må jag säga. Först hade vi ju lite mys med mat och sånt med bara tjejerna sen kom Micka också, det var då det började ;). Efter ungefär en timme kom grabbsen, Joshua, Senapen, Pv, Simon och thorén killen..  haha underbart. Gick lite vilt till , var inte speciellt nyckter hela kvällen men det gick bra ändå. Orkar inte precis skriva allting som hände, men det jag vill komma fram till är att det var skit nice och vi hade as roligt. Vaknade upp i morse med nagellack i hela ansiktet, det var skiiiit svårt att tvätta bort, så rekomnderar inte det i ansiktet om ni nu får för er det.

Snart ska jag och älskade Lolli daska oss iväg till stan, ska möta upp mammi så ska jag visa vad jag önskar mig ;) Nej nu ska jag dra, måste äta frukost.. eller vad säger man? kanske lunch, hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0