tre små daskiga hissar

Nu har jag och Frida kommit hem efter en flygtur hemma hos familjen Andersson. En åka av kväll säger jag bara x) underbara samalsämnen och roliga daskisar! Emma är årets dask säger jag bara, underbara bilder som finns på henne ;) vill verkligen lägga ut dom men skulle få en jävla massa dask om jag gjorde det minsann..! Jag och Frida har precis klämt i oss lite ostkaka, passar perfekt såhär på natten , underbart.. snart ska jag ta och slagga och falla in i min underbara skönhetssömn, efter jag har hissat lite saker för jag är på toppen humör! ;)








1. Att det är lucia imorgon, eller ja idag.. Hissar det underbara luciatpåget som FEJC organiserade, helt absurt..
2. Sen hissar jag definitivt det goda munkståndet som finns på stan just nu, så JÄVLA GODA munkar man dör ju varje gång.
3. Hissar också att älskade Frida har börjat anväda sig utav playahead igen! Så praktiskt ;)


Kommentarer
Postat av: frida

underbart daskmuttan:)<333333333333

2009-12-13 @ 14:35:19
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: emma

hahah åååg jag är dasket, fett stolt :D

2009-12-13 @ 22:19:49
URL: http://microemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0