sockerpaljett

Hejhej bloggish, nu har vi precis haft bild. Orkar inte skolan idag, slutar ju nämligen halv 5 som vi gör varje måndag, fett drygt... måste verkligen hitta någon fin nyårsklänning! Har hittat en skit snygg tunika från kaphal, där trodde ni inte jag skulle hitta någoon vaah? men den var feting fin. Lite paljetter och sådär va ;)..  antingen ska jag köpa någon paljett tunika eller klänning eller paljett leggings, älskar verkligen det! Paljetter är bara så snyggt ;).. Speciellt till nyår. Sen ska jag köpa lite nitarmband och sånt, så jag kommer bli en riktigt kalaspingla. kanske lägger upp lite bilder sen på kläderna ;).. Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: frida

bra där carrroo ;)<333333333333

2009-12-08 @ 06:31:39
URL: http://fridawistrom.blogg.se/
Postat av: carolina

sv: ja som fan frida ;) <3333333

2009-12-08 @ 08:59:20
URL: http://caarolinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0