snödask

Hejhej mina älskade muttekrossare, idag hade jag bara en lektion fett med soft säger jag bara... underbart på gympan, lite jänkadans och sådär, ska lägga upp filmen nångon gång om jag får tag på den när klassen dansar ;).. Efter skolan drog alla fall jag, Frida och Elin till gränby för att handla julklappar. Jag har köpt dom sista nu må jag säga, nej har en liten kvar.. Snacka om att killarna som jobbade inne på affären flirtade mycket med oss :o.. jag fick till och med 60 % rabatt på presenten jag skulle köpa , haha. Ja, jag vet att jasg är snygg, eller hur????.. Nej men riktigt rart av honom ;).. Så nu känns det som en sten har släppt från hjärtat nu när jag har äntligen köpt en julklapp till farsgubben min. Så jävla svårt att köpa julklappar till killar man hittar verkligen ingenting, men till tjejer hittar man hur mycket som helst.

Jag ska också ta och både hissa och dissa att den första snön har kommit!

Hissar för att det är mysig och får mycket mer julkänsla.
Dissar för att det är så jäkla kallt, blött och slaskigt.

Men man får väl se det på den ljusa sidan? ja, jag bad ju om snö så kom den, så ska inte klaga.. ;)

Nej nu ska jag fortsätta daska med underbara Fridabbyh, bajsbajs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0