självaste julafton

♥då var det över minsann, sitter nu här framför datan och har inte så mycket att göra. Jag orkade inte heller gå upp imorse, man är inte precis lika pigg som man var när man var liten då liksom sprang man upp ur sängen för det första man tänkte på var att det var julafton. Men såå är det inte nu minsann, man kan ju önska i alla fall ;). Hela tjocka släkten kom typ vid 12 tiden , alla satte igång och laga mat och jag hade inget att göra, är ju fortfarande sjuk så försökte bara se glad ut och gick och tog alvedon hela tiden. Så jag har gått på alvedon hela dagen, men det funkar må jag säga.. Så efter ÄLSKADE kalleanka som jag bara äääälskar så mycket och jag är seriös, ingen jul utan kalle .. hade inte ens fått någon julkänsla innan jag såg på det idag :o.. Så blev det julmat, jag gillar inte ens julmat det är äckligt. Förutom typ skinkan, sen är allt bara blääää.. men i alla fall så fick jag lov att äta. Så tiden rann iväg och alla ville öppna julklapparna så vi gjorde det, varför vänta liksom? .. julklappsutdelningen tog feting lång tid.. haha, men fick alla till slut . Blev faktsikt nöjd över klapparna minsann som jag fick av pappas sida ;) Ska få lika mycket av mamma sen, kanske mer ? (aa).. & nu vill ni såklart veta vad jag fick ..

jag fick:

diadem
bodylotion x2
bodyscrub
nagellacksborttagning xD
linne
örhängen x2
paljettleggings
haha en kortlek ( spela klädpooker ? )
halsband
godis
massor med pengar
ljus
fat
massor med armband
ansiktsmask
nagellack x3


jaa tror det var allt ? men det var i allafall lite av vad jag fick :)

Nej nu ska jag dra, hare gött och godjul igen :)♥


Kommentarer
Postat av: frida

desamma <333333

2009-12-24 @ 22:32:29
URL: http://fridawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0