sammanfattning av året

gör det här innan jag faller i min skönhetssömn ;**



ÅRET 2009


Hur har året nollnio varit för dig? underbart

Bättre än förra året? samma nivå

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? ja ofc, turkiet, massa fester och ja mkt mer x)<33

Har du flyttat under år nollnio? nae, men ska göra det snart

Har du hittat en ny låt som du älskar? absolut!

Isåfall vilken? mångaa

Har du kysst en främling? jaaaaaaa



KÄRLEK

Hur har din kärlek varit nollnio? inte bra

Har du varit kär? jaa

Har du sagt jag älskar dig till någon? ja ;)

Har någon sagt jag älskar dig till dig? jaaou

Har du haft ett hemligt förhållande? nejje



SORG&HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? neej'

Har någon i din släkt avlidit? nejw

Har du slagit någon med knytnäven? hihi ja

Varit i slagsmål? neeejj



PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? jaa

Isåfall vad?


Har du skämt ut dig? haha ofc, flera ggr om dagen ^^

Har du ljugit för en vän? säkert

Har du varit ute en hel natt? jauo

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? japp

Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? jaoo



SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? lundellska

Har någon varit elak mot dig i skolan? ja, jag är mobbad....

Hatar du ngn på din skola? njaa

Har du gjort ngt framsteg? jarå

Haft alla rätt på ett prov? hahaa nejj



VÄNSKAP


Har du träffat nya vänner? mja =)

Har du förlorat en vän? nejj

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? aah :)

Har du gått bakom ryggen på en vän? nej

Har du ljugit för en bästavän? nejjjj

Har du haft en relation med en vän? jaa :$ neej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0