rödöga

Nu har det blivit kväller och jag och min daskis ska nog gå och göra a cup tea.. Idag har det gått vildt till må jag säga, lekt körragömma och allting ;o det trodde ni inte vaah? nej, men så är det! ja jag måste ju vara som i hennes ålder när jag kommer hit... ni vet ju 4:or... -.-'.. haha nejdå! Imorgon ska vi förmodligen dra in till stan och shoppa lite på mellandagsrean jaooooo! ;) (om jag orkar) men det får jag lov och göra. Ska köpa skit mycket nya kläder ich saker till håret + att lite smink måste komma på inkomst. Sen mot kvällen ska nog jag och Lolli leka , underbart !♥

   
jag i förskolan ;)               jag i 2:an                       jag i 6:an


bara för att Elin ville att jag skulle lägga upp dom , ha det bra smulor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0