naaaaattttt

Ursäkta min uppdatering men har haft fullt upp ;)..
var på stan idag med älskade Lolli, hade det jävligt kul faktsikt, gick på bio sen på kvällen. New Moon, fett bra var den ! ;o.. trodde inte den skulle vara så bra. Men nästa bio jag ska se ska alla fall vara Avatar, den verkar feting jävla bra faktiskt. Kan knappt fatta själv att det är nyår imorgon ! :D fyfan va kul säger jag bara, det kommer bli riktigt åka av ;) .. Blev en ganska dyr nyårsafton i år för mig, men det äre värt ;).. vet bara att det kommer bli perfekt. Men tyvärr kan jag inte lägga in ett inlägg kl 00.00 imorgon, det går ju bara inte . vet att ni vill det med.. tyvärr annars hade jag gjort det och önskat er gott nytt år till alla ;) haha.. nej men nu jävlar blir det nytt år i alla fall, känns som att det behövs, ny början!!!!! YEY.. nej nu ska jag äta någonting, hare bra boys and girls♥

och gott nytt år sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0