mysis

mysssisdag idag då =) har kommit hem till mamma nu då, öppnade lite julklappar och sånt , det var mysis :) fick enastående presenter ;) & en av dom var en kamera , verkligen glad över den. Längtar nu bara till nyår ! Är riktigt taggad för det, känner verkligen att det kommer bli jätte kuuul :D.. känns kostigt att säga 2010 istället för typ 2009 eller 2008?.. Hur ska man säga sen då sommaren 10 eller sommaren 010 ? xD, hahah. Inte vet jag , men det blir lite puckat där. Längtar också efter mina underbara poolers, FEJC blandannat som jag inte har kunnat träffa på asa länge pgr av min jävla hals .. men som sagt blir nog frisk snart ;) snart ska jag kolla på film med Wilma och Johanna, mina egna små änglar må jag säga. Nej nu ska jag kila, ha det underbart♥


 miss you all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0