my lovely

idag är det faktsikt så att jag ska åka och hälsa på min käraste älskling ,Elin, i love you my dear. Åker dit och offrar mig fast jag är sjuk.. orkar egentligen inte, men vi ska bara ta det lugnt. Jag måste verkligen sola solarium snart igen ! Börjar bli en riktig blekisss!! Och det får inte förekomma i min värld. Måste ju vara brunare än Emma när hon kommer hem ;) men det kommer nog gå jätte bra! NAT. Så jag får helt enkelt boka in i min lilla kalender att jag SKA vara frisk imorgon och åka och sola solarium. Fast man kan nog göra det i Örbyhus där Elin bor? ja, kan man säkert. Får övertala henne att vi ska göra det. Fast jag kommer inte orka, känner det redan nu vafan x).. Orkar egentligen inte ens skriva det här inlägget, leker att jag är frisk lalalala. haha. Nej teet smakar i allafall gott, typ citron och jordgubb.. jag får ju inte äta på 2 timmar nu eftersom jag precis tagit medicinen och då blir det tyvärr ingen frulle för mig. Lite trisst men såå är det. Nej nu ska jag gå och göra mig i ordning, ciiiaaaoooo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0