mother i wanna fuck

Nämen tjena tjena bloggish det var inte igår! eller? Hur äre med er idag? med mig är det fantastikst bra ;).. Idag är det faktiskt redan torsdag, veckan går såååååå sjukt fort. Så det betyder ju att imorgon är det fredag och det innebär helg, visst är jag smart ;)? Vad ska ni göra i helgen? Själv ska jag nog julhandla, hihi, måste köpa lite julklappar ffs, hittade ju inte något igår så i hegen då jävlar, sen har jag nog inte mycket planerat kanske någon fest, vem vet? ;)..och ja träffa sötisen ..  Emma åker ju sanrt till Thailand, fett avundsjuk! Vill också åka utomlands och bli blite brun fan.. Måste sola snart, vill inte tappa färgen ;) så för mig blir det solning på hög nivå, men vet inte när, måste bli snart innan jag blir vit som ett lakan. Imorgon så ska jag nämligen träffa min älskling ♥ Vill inte skryta eller så men önska mig lycka till , är fett nervös.. det är ju liksom darin, sheit... nej men han är så jävla söt och snäll.. Hoppas bara allt går bra! Ska ju ta med mig FEJC så dom kommer säkert hitta några snygga killar där i stockholm också ;) Nej men nu ska jag dra, he det bra ♥


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0