mosigt

Nu måste ni bli bättre på att läsa min absurda blogg såg alldeles nyss att statusen sänk! Nu blir jag brutalt arg i hjärtklaffen... Jag vet att min blogg äger och då måste ni jue visa det också, för ni är mina egna sockerärtor och det vet ni. Nej på bussen imorse höll jag verkligen på att dö utav trötthet, mina ögon bara föll ihop och jag somnade mot rutan med öppen mun och drägglade, nejdå. Men jag somnade iallafall, fett sköööönt. Det är liksom skönt att ta sig en liten tupplur innan skolan sisådär. Och + att  jag hade ju en riktigt brutal natt med älsklingen så då blir man ju lite trött minsann. Nu ska jag snart in på lektion och det längtar jag till för Micka ska göra sin redovisning på svenskan idag och den är typ braaa. Lixom bara så topnotch! Längtar till helgen , då ska jag vara med FEJC älsklingarna och byta lite julklappar, sen blire fest! Längtar redan... nej nu ska jag dra, hare bra för det ska jag ha♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0