luciatåg jaoo

hejhej allihopa , nu är jag här i skolan och flummar mig som vanligt med mina älsklingar FEJC. Jag och Fiffi_innebandy@hot. har precis flummat oss med christian och hans lilla kompisar i webben, underbart säger jag bara.. Ni skulle bara sätt imorse , FEJC är ju s organiserade så vi fixade en luciatåg. Dunder underbart, vi fixade ihop massa fina flickor och så gick vi runt i skolan. Vaktmästaren släckte ju till och med ner i hela skolan för att vi skulle gå xD men det blev ju lite oseriöst, men jävligt kul x').. haa nästa gång blir det för publik då ;).. nej nu ska jag fokusera mig på lektionen era sockerpinglor, hejdå

 det här var jag dåe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0