kom då kissen

Hejhej bloggish , nu kan man säga att jag är riktigt förstörd av gårdagens kvälls aktiviteter. Frida kom hem till mig, ni vet. Vi två mså sockerpinglor som vi är så drog vi till staden och träffade Tobias och hans kompisar. Vi tänkte ju bara stanna där till kvart över tolv och gå på fest sen men vi stannad där hela natten, det var för absurt. Så vi höll igång hela natten kan man säga att det blev åka av, ahaha. Vi drog runt 05.55 ;) så vi gick där mitt ute i stan , helt jävla dött kan jag bara säga. Satt några däckade folk här och där och Frida och jag var några av dom... vi skulle ju som sagt äta frukost på donken men vi orkade inte, vi tog 06.20 bussen hem och blev som ner slagna i sängen när vi kom hem. En underbar kväll med ett underbart folk.

Idag då jävlar blir det andra bullar, julhandla och skit, då ska ni få se minsan.. Nej nu ska jag gå och fixa mig, har ju sovit lite så jag ser beeedrövlig ut, hejdå mina sockermuttor ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0