känslomässig lektion, eller? ;o

nuuuuuuu äääääär jaaaaaaag meeeeeeed ääääääälskade friiiiiiida äääääääälskling. Vi har lite beslutsångest om vi ska gå på hennes träning eller gå på Simons Lucia. Vad ska man göra lixom när man inte kan bestämma sig? :o




Idag när vi skulle berätta om redovisningarna för klassen så brast allt för mig :o.. Jag skulle berätta om när min mamma och pappa skiljde sig och hur det hade blivit efter. Jag brukar ju aldrig gråta åt det när jag pratar om det annars, men nu när jag berättade för klassen så kunde jag fan inte hålla emot det. Vet inte varför, men det blev så jävla känslomässigt. Och när jag såg hur alla tittade på mig med ledsna ögon när jag berättade blev det bara svårare :o .. shiiit, fast fick ganska bra omdöme om det ändå ;) lika bra att visa lite känslor. Till och med Frida, Emma, Lolli, Micka, Karin, Dilan, My och Annika började fan också grina. Fett hemskt. Nej nu ska jag gå och daska , ha det♥


 min bara min daskälskling ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0