jakkamust

Nu har jag och min älskvärda familj pytat granen, eller ja, jag var inte med för jag orkade inte.. men jag har i alla fall slagit in massor med julklappar fast jag inte orkade, men gjorde det ändå. Idag har det varit samma skit, inte gjort ett piss och inte ätit ett piss.. men det kommer nog gå över snart för kan ju inte vara sjuk hela livet. Ska som sagt till doktorn imorgon, hoppas jag får pencilin eller något så det går över så fort som möjligt! Pallar inte de här längre.. Just nu ligger jag bara i sängen och gosar med katten min, får inte gå in i köket nämligen för dom slår in julklappar till moaa ;) Jaja, hejdå muttkross♥

  bjuder på denna bedrövliga bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0