faaaaaaaan

nej nu måste jag verkligen sluta sova så länge.. fast det beror på att jag har så jävla ont i halsen, det är sjuuukt.. Kul att bli sjuk sähär innan julafton och på lovet. Jag kan knappt äta eller röra på mig för jag har så jävla ont i kroppen, fyfan säger jag bara... Så idag hade jag ju kunnat åka till stan och gjort nått kul, men nej, min jävla hals ska stoppa allt. Ni kanske tänker att det inte är så fraligt att ha lite ont i halsen, men det värker verkligen! kan inte ens svälja eller någonting..






dissar hårt att jag blivit sjuk, känns så jääääävla värdelöst, blir så förbannad, men har inte ork att bli det..





hissar min underbara dröm som jag hade inatt, tänker inte skriva ut det på bloggen, men det var underbar! Hoppas det händer i verkligeheten bara..


Kommentarer
Postat av: jennifer gräll

sv: haha :p

2009-12-21 @ 21:27:16
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0