blodsmak i halsen

hejhej, ni får ursäkta att jag är så jäkla seg på att blogga men jag skyller på att det är jultid och då har man mycket att göra plus att jag är sjuk, så det får ni leva med. Har inte så mycket att skriva om men har en liten fundering, varför äter man sån här mat typ köttbullar, prinskorv, potatis, janssons och sånt på julafton ? och varför kom man på att ens ge julklappar till varandra och att det skulle komma en tomte och dela ut dom? och varför tar vi in ett jävla träd i huset , en gran, och klär den med massa saker?  Egentligen vaaad puckat allt det är x) men mysigt äre minsann och vi tänker inte sluta med det ;) hahah, undrar bara, tycker vi är lite konstiga.. vem kom ens på det?? jaja, ni ska inte behöva lida av mina tankar ha en fortsatt bra kväll snufflar♥




Kommentarer
Postat av: Simon

fett fin på bilden tihi :)

2009-12-26 @ 00:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0