3 advent

Hej mina daskisar, sitter just nu här med min bästastevän elin smedberg, underbart säger jag bara. Vi har riktigt jävla julkänsla på G! Vi äter lussekaka och papparbulla, så gott minsann. Hela dagen har jag julhandlat och det var så absurt. Snart ska jag och föseln gå ner och titta på lucia, vad gör man lixom inte för att få en liten extra gnutta julkänsla. Snacka om att det var julkänsla på stan idag, typ luciatåg överallt + att Amy Diamond var på stan idag, haha inte för jag bryr mig hon är lika ful som alltid, men hon sjunger fett bra. Nej nu ska jag och Elin gå och jula oss ännu mer, ha en bra lucia gott folk ♥

something about christmastime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0