Vaknade nyss

Hejhej

Vaknade alldeles nyss, Lolli har precis åkt hem, hon sov här inatt.
Igår kom hon vid 22 tiden, jag satt och pratade i telefonen med min pappa när hon kom. Försöker verkligen reda ut det där med honom men han verkar inte precis vilja det. När jag säger till honom att jag tycker att vi är för mycket med hans tjej på helgerna och så, då får han damp på mig och skriker en massa saker. Han säger att han inte bryr sig om vad jag tycker och att han tänker fortsätta träffa Tina vare sig jag vill eller inte och om inte det passar mig kan jag flytta hem till mamma... och på köpet är man ju en egoistiskt liten jävla snorunge oxå, blir så jävla arg och ledsen. Fattar inte vad han tänker med egentligen! Åhh...
Efter mitt samtal med honom så gjorde jag Lolli och Albin varma mackor och tänkte titta på film, men det blev ingen film pgd av att vi inte hittade någon bra att titta på... det enda vi hittade var en jätte gammal Wallander film med Rolf Lassgård, så vi stängde av och gick och la oss.
Och ja, nu sitter jag här... det verkar bli finare väder idag . JIPPIEE!. Om någon timme kommer farfar och hämtar mig så ska jag följa med honom och farmor hem till dem och äta middag.

puss&kram caarolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt med dej älskling :) <33

2009-08-16 @ 22:30:46
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0