Önskelista faen :)

Snart är det faktiskt så att jag fyller år :D... hela 16 år :) Funderar på att ha fest med Elin då eftersom hon och jag fyller år ganska nära varandra och alla är bjudna :D Nejdå .. får väl ens se om det blir nått. Har lite svårt att komma på saker jag önskar mig.. här är alla fall lite saker:

♥Presentkort (MQ, Gina Tricot, Holmlunds, CUBUS)
♥Rouge (brun, från isadora)
♥Mascara (MasterpiceMax från Maybeline)
♥Bodybutter (från thebodyshop, coconut)
♥BH (Lindex spetts)
♥Necessär (som man kan ha smink i från Åhelens)
♥Armband (massor med ringar från Gina Tricot)
♥Örhängen (ringar som är stora från CUBUS el. Gina Tricot)
♥Ipod (nano 4 rosa)
♥Plattång (rosa)
♥Pengar!
♥Jeansjacka (ljusblå från Gina Tricot)
♥Liten väska men lång axelband (Gina Tricot)
♥Tunika


Någon som har förslag på vad man kan önska sig mer så snälla skriv det tack :)



/c

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var ju inte så lite saker du önskat dig, det blir bra. Vet inte riktigt vad du skulle kunna önska dig mer har väldigt dålig fantasi x)

2009-08-28 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0