It's been so long that I haven't seen your face..

Hejhej :)

Just nu håller jag på och fixar lite till imorgon, packar väskan och tar fram kläderna och så.. är fortfarande inte alls pirrig inför imorgon, vill bara fortsätta ha sommarlov! Saknar Turkiet så mycket, saknar kvällarna, saknar värmen, saknar allas trevlighet, saknar dig... jätte mycket. Jag måste verkligen komma iväg till Turkiet nästa år igen, vill verkligen träffa dig igen och alla andra.. men just nu ser jag fram emot nyår som kommer tillbringas med Linköping tjejerna och Lolli :) .. men vill fortfarande att det bara ska vara sommar! Snart ska jag på träning i regnet, yeaa. Men önska mig lycka till för jag har inte vart på en träing på aas länge nu. Efter träningen drar jag hem till Lolli och sover där, sen är det verkligen skola.... ååh..


It's been so long that I haven't seen your face
I'm gonna be strong but the strength I have is
washing away
...



puss&kram caarolina



Kommentarer
Postat av: johanna

väntar tills du kommer ;D du SKA med till turkiet nästa år !!!!!!

2009-08-17 @ 20:03:35
URL: http://jhannatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0